skip to Main Content
در صورت وجود هر گونه پرسش با تلفن :۰۲۱۶۶۰۰۰۰۶۴ و یا همراه ۰۹۱۲۰۱۸۹۱۸۸ تماس بگیرید
لاستیک درار سنگین اپرکا، فول هیدرولیک و سوپراتوماتیک، ۱۴ تا ۵۸ اینچ بدون نیاز به کلمپ

لاستیک درار فوق سنگین مدل ORCA

لاستیک درار لودری مدل ORCA

لاستیک درار لودری اورکا با سایز عملکرد ۱۴-۵۸ اینچ واقعی(بدون نیاز به کلمپ)، دارای بزرگترین سایز فک و بالاترین تحمل وزن لاستیک در بین لاستیک درارهای فعلی بازار می باشد.

اورکا می تواند لاستیک با قطر ۲۵۵۰ میلی متر و عرض۱۴۷۰ میلی متر را به راحتی تعویض کند.

 

اورکا، لاستیک درار سنگین مجهز به هیدروموتور

علاوه بر سایز فک و بدنه ی بسیار بزرگ، اورکا دارای تکنولوژی گردش فک با هیدروموتور میباشد، این تکنولوژی چنان قدرت و سرعتی به این لاستیک درار فوق سنگین بخشیده که میتواند با گشتاور پنج برابری و بنابراین با سهولت بسیاربیشتری، لاستیک را تعویض کند. برای دیدن مزایای این مدل تکنولوژی کلیک کنید.

اورکا حتی میتواند بسیاری از لاستیک های سنگین را از یک طرف ( بدون نیاز به لق کن) به بیرون پرتاب کند.

 اورکا، لاستیک درار سنگین سوپر اتوماتیک

 ویژگی های متمایز اورکا به اینجا ختم نمیشود، اورکا دارای تکنولوژی بسیار سطح بالایی در حرکت اتومات لق کن میباشد، که آن را به یک دستگاه سوپراتوماتیک تبدیل کرده است.لازم به ذکر است این تکنولوژی فوق العاده حتی در بسیاری از برندهای اروپایی و برندهای محبوبی مثل اتک ترکیه ارائه نشده ، و فقط در برند های کورگی ایتالیا و هانتر امریکا در برخی از مدل های اروپایی پیاده سازی شده است.

قیمت فوق العاده رقابتی

اورکا در دو مدل اورکا( سوپر اتومات) و اورکا اکونومی ( فول اتومات)، با قیمتی معادل یک چهارم قیمت بازار جهانی انحصارا توسط شرکت ایده سازان صنعت رایکا به بازار ایران عرضه میشوند. برای مثال لاستیک درار هایی با سایز ۱۴-۵۸ اینچ و تکنولوژی گردش با هیدروموتور و سوپر اتومات بودن دستگاه، در بازار جهانی مدل های جدیدتر برند کورگی ایتالیا از جمله HD1400 را میتوان نام برد.

 

اورکا را در فیلم زیر تماشا کنید:

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top