skip to Main Content
در صورت وجود هر گونه پرسش با تلفن :۰۲۱۶۶۰۰۰۰۶۴ و یا همراه ۰۹۱۲۰۱۸۹۱۸۸ تماس بگیرید

لاستیک درار سنگین چینی

هنگامی که صحبت از تعویض لاستیک های سنگین می شود، لاستیک درارهای سنگین چینی طیف وسیعی از مزیت ها راارائه می دهد که آن را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز میکندچه یک گاراژ تجاری داشته باشید یا یک مرکزخدمات لاستیک، سرمایه گذاری بر لاستیک درار سنگین چینی می تواند عملیات تعویض لاستیک شما را افزایش دهد. لاستیک درار سنگین چینی با برند های لاستیک درار سنگین اطلس، لاستیک درار سنگین پولی، لاستیک درار سنگین فلایینگ در بازار فعلی ایران عرضه میشود.در اینجا برخی از مزایا و معایب کلیدی استفاده از لاستیک درار های سنگین چینی آورده شده است:

ویژگی ها:

ساخت استاندارد

این دستگاه ها دارای استاندارد های ایمنی اروپا و کیفیت مناسب ساخت هستند. هم چنین  دارای ساختار استانداردی در مجموعه ی گیربکس خود هستند و گیربکس این دستگاه ها مخصوص لاستیک درار سنگین توسط شرکت سازنده ساخته و اجرا شده است. بنابراین این لاستیک درارها قطعا از مدل های کارگاهی و متفرقه در بازارایران با کیفیت تر و قابل اعتماد تر هستند.

کیفیت پایین تر مدل های موجود در بازار ایران:

به علت الزام به قیمت پایین در بازار ایران،‌ در مقایسه با میانگین کیفی لاستیک درارهای سنگین چینی در بازار جهانی،لاستیک درارهای وارد شده به بازار ایران به طور قابل توجهی از کیفیت پایین تری برخوردارند .و این کیفیت متاسفانه در سال های اخیر با توجه به افزایش قیمت ارز و افزایش محدودیت ها، نسبت به قبل، پایین تر هم آمده است. به طور کلی میتوان لاستیک درار های چینی را دستگاهی با طراحی استاندارد اما در پایین ترین کیفیت درمقایسه با سایر لاستیک درار های سنگین دارای استاندارد اروپا در بازار فعلی ایران دانست. از جمله سایر لاستیک درار های دارای استاندارد اروپا، لاستیک درارهای شرکت کورگی ایتالیا ، شرکت اتک ترکیه و شرکت ایده سازان صنعت رایکا را نام برد.

همانطور که پیش تر گفته شد این دستگاه ها دارای گیربکس با ساخت استاندارد هستند، ولی جنس دنده ی تمامی مدلهای چینی موجود در بازار ایران از جمله لاستیک درار سنگین پولی، لاستیک درار سنگین اطلس و لاستیک درار سنگین فلایینگ از چدن بوده و این اصلی ترین علت شکستگی دنده و خرابی متداول گیربکس در تمامی این مدل ها میباشد.


خدمات:

موضوع گارانتی و خدمات در رابطه با لاستیک درارهای سنگین چینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که این دستگاه ها دچار خرابی متداول و دوره ای در ناحیه ی گیربکس و شکستگی متداول در ناحیه ی گلویی هستند. گرچه باتوجه به کلیت ساخت استاندارد لاستیک درارهای سنگین چینی، این دست مشکلات قابل حل و تعمیر توسط یک تیم فنی حرفه ای می باشد. با این حال مشکل کمبود و نبود قطعات یدکی اصلی این دستگاه ها در سال های اخیر بیشتر شده است.


گردش فک لاستیک درارهای سنگین چینی:

تمامی لاستیک درار های چینی موجود در بازار فعلی ایران الکتروهیدرولیک هستند و بنابراین گردش فک ان ها توسط الکتروموتور میباشد، با توجه به جنس چدنی دنده و این تکنولوژی قدیمی در مقایسه با جنس دنده ی فسفر برنز در دستگاه های برند اتک ترکیه و تکنولوژی فول هیدرولیک و گردش با هیدروموتور در مدل های راینو و اورکا، لاستیک درارهای چینی برای کار کم طراحی و ساخته شده اند.

توجه بفرمایید که برخی واسطه ها در بازار به اشتباه با عدم تسلط بر تکنولوژی الکتروهیدرولیک و تکنولوژی فول هیدرولیک در گردش فک ، به علت وجود جک های هیدرولیکی به در لاستیک درارهای چینی به اشتباه آن ها را هیدرولیک خطاب میکنند.

برای مقایسه ی این دو نوع تکنولوژی تماشا بفرمایید:



قیمت لاستیک درار سنگین چینی:

بیش از ده سال پیش از زمان نگارش این مقاله، قیمت لاستیک درارهای سنگین چینی در مقایسه با مدل های اروپایی دربازار ایران و برند اتک ترکیه، قیمتی رقابتی و لاستیک درار چینی کالای در دسترس و ارزان بازار بود، این موضوع منجر به فروش بیشتر لاستیک درارهای چینی پولی، اطلس و فلایینگ در بازار ایران و معروفیت این مدل ها شد. اما در بازار فعلی ایران، لاستیک درار سنگین چینی، به سه علت زیر فاقد قیمت رقابتی و کالایی گران محسوب میشود:

۱: پایین تر رفتن کیفیت لاستیک درارهای سنگین چینی

۲: ورود لاستیک درار های دارای صادراتی و دارای استاندارد اروپای ساخت ایران به بازار از جمله مدل اورکا و مدل راینو

۳: حذف برند های اروپایی مثل کورگی ایتالیا به علت قیمت بالا از بازار فعلی 


تفاوت انواع لاستیک درار سنگین چینی

لاستیک درار های سنگین چینی موجود در بازار فعلی ایران از جمله لاستیک درار سنگین فلایینگ، لاستیک درار سنگین اطلس و لاستیک درار سنگین پولی از نظر کیفی یکسان و ساخت و ویژگی های فنی یکسانی دارند، ممکن است تفاوت های ظاهری جزیی از جمله نام و برچسب این دستگاه ها متفاوت باشد، اما همچنان مدل ها از نظر فنی و کارکرد یکسان هستند. در بازار واسطه ها با توجه به میزان تقاضا و معروفیت ممکن است شاهد قیمت های متفاوت این نام ها باشید، اما قیمت واقعی و کیفیت این مدل ها یکسان میباشد.


لاستیک درار سنگین چینی را از کجا بخریم؟

با توجه به موضوع تحریم و نداشتن نمایندگی خدمات و تعمیرات در ایران، بهتر است برای بهره بردن از تیم خدمات مجهزبه دانش فنی ساخت و تعمیر این دستگاه ها، لاستیک درار سنگین چینی را از شرکت تولیدکننده ی لاستیک درار سنگین درایران تهیه نمایید. در هنگام نگارش این مقاله، دو شرکت با ویژگی مذکور در ایران مشغول فعالیت هستند، که شرکت ایده سازان صنعت رایکا در زمینه ی تجهیزات سنگین دارای تنوع بیشتری هست.


برای مشاهده ی عملکرد و ویژگی های لاستیک درار سنگین چینی تماشا کنید:


 

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top